Aurinkolasit | Maastohiihtolasit | Tietoa |

REKLAMAATIOT JA TAKUU

Joskus käy niin ikävästi, että ostamassasi tuotteessa ilmenee vika tai valmistusvirhe. Ja jos näin käy, voit luonnollisestikin reklamoida tuotteen. Suurimmalla osalla tuotteista on valmistajan myöntämä takuu ja valikoiduilla tuotteilla on lisäksi meidän oma laajennettu Buy It For Life™ -takuu.

Olethan meihin yhteydessä mahdollisimman pian vian ilmettyä vierailemalla myymälässämme, laittamalla sähköpostia osoitteeseen info@varuste.net tai soittamalla asiakaspalveluumme numeroon +358 9 454 0707.

Jotta saamme reklamaation mahdollisimman nopeasti käsittelyyn, toimitathan meille kuitin ostoksesta tai tilausvahvistuksen.

Reklamointi

Pyrimme hoitamaan reklamaatiot mahdollisimman nopeasti. Tiedustelemme valmistajan tai maahantuojan kantaa reklamaatioon, sillä monet valmistajat haluavat arvioida ja / tai korjata tuotteen itse laaduntarkkailun vuoksi. Arvioitaviksi tai korjattavaksi lähetettyjen tuotteiden käsittelynopeus riippuu valmistajasta ja viasta.

Reklamointi on verraten helppoa, kun seuraat seuraavia kohtia järjestyksessä:

1. Tuotteen tulee olla meiltä ostettu
2. Tuotteen toimittaminen meille
3. Mistä voin tiedustella reklamaationi tilannetta?

Takuu

Pyrimme ilmoittamaan tuotteiden takuuajat verkkokaupassamme tuotteen sivulla. Takuukäsittelyt hoidetaan Kilpailu- ja kuluttajaviraston ohjeiden mukaisesti.

Epäselvissä tapauksissa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme laittamalla sähköpostia osoitteeseen info@varuste.net tai soittamalla asiakaspalveluumme numeroon +358 9 454 0707.


Yleistä takuusta

Jos ostamassasi tuotteessa on ollut jotain vikaa, pyritään vika ensisijaisesti korjaamaan tai korjauttamaan kohtuullisessa ajassa KKV:n ohjeiden mukaan. Esimerkiksi rikkinäinen neppari housuissa voidaan korjauttaa suutarilla.

Osa valmistajista, maahantuojista tai tavarantoimittajista haluaa itse korjata tuotteet. Näissä tapauksissa rikkinäiset, takuun piiriin kuuluvat tuotteet lähtevät korjattavaksi. Takuutapauksissa korjauksista ei kuluttajalle luonnollisesti aiheudu kuluja tai ne tullaan korvaamaan sovitusti.

Toisinaan korjausajat saattavat viivästyä meistä riippumattomista syistä, esimerkiksi sellaisissa tapauksissa, joissa virheellinen tai rikkinäinen tuote lähtee ulkomaille arvioitavaksi tai korjaukseen.

Jos ostetun tuotteen korjaaminen ei ole mahdollista tai se aiheuttaa kohtuuttomia kustannuksia, tulee kysymykseen tuotteen vaihtaminen uuteen. Takuuajan ollessa voimassa, takuuaika ei tuotteen vaihtamisen takia pitene vaan alkuperäinen takuu pysyy voimassa. Vaihdettaessa korvaavan tuotteen tulee olla hintatasoltaan ja laadultaan vioittuneen tasoinen ja sen pitäisi täyttää kriteerit, joilla se alun perin hankittu.

Vaihtoa ei tehdä sellaisissa tapauksissa, joissa vaihto aiheuttaa kohtuuttomia kustannuksia, esimerkiksi silloin kun tavara on mittatilaustuote tai tuotteen valmistus on lopetettu.

Jos korjaaminen tai tavaran vaihtaminen ei onnistu, virhe voidaan hyvittää hinnanalennuksella tai kauppa voidaan purkaa.

Takuu ei koske rikkinäisiä tuotteita, jos vian syynä on:

Huollot, asennukset ja muut lisäpalvelut

Teemme täällä jos jonkinlaisia huoltotöitä ja tarjoamme muita lisäpalveluja tuotteisiin liittyen. Emme pysty takaamaan, että huolto onnistuu samantien, joten varauduthan jättämään tuotteen meille. Olethan huolloista ja lisäpalveluista ensin yhteydessä asiakaspalveluumme laittamalla sähköpostia osoitteeseen info@varuste.net tai soittamalla asiakaspalveluumme numeroon +358 9 454 0707.

Teemme muun muassa
Vaihdot ja palautukset »
Julbokauppa.fi on Aalto Group Oy:n / Varuste.netin hallinnoima verkkokauppa Julbon tuotteille.
Asiakaspalvelu: 09 454 0707 (ma-pe klo 10-18)
Asiakaspalveluasioihin vastataan sähköpostiosoitteessa info@varuste.net

Shuriken-toiminnanohjaus